Ikke kendt Detaljer om Rejse Til Maldiverne

Topretningslinjer for Rejse Til Maldiverne

Der er mange veje til Rom (og Maldiverne), men den her metode er så afgjort den vi vil benytte, når vi engang skal bestille vores bryllupsrejse! Internettet og tjenester som voya giver dig de perfekte muligheder for at skræddersy jeres drømmerejse. “En bryllupsrejse til Maldiverne kan være langt billigere end de fleste tror” Og forventningens glæde er også meget større, når man selv har sat sig godt ind i tingene! .

rejse til maldivernerejse til maldiverne
Rigtig Godt nytår, alle sammen! Jeg håber I er kommet godt ind i 2019, har haft den skønneste jul i selskab med jeres familie, og har spist lækker julemad og konfekt :o) Herhjemme har vi nydt julefreden, og stort set offline. Det er også længe siden jeg har skrevet herinde. Faktisk siden vi er kommet hjem fra Maldiverne i starten af december, har jeg taget mig en digital detox. Ikke noget jeg egentlig havde planlagt (rejse til maldiverne). Dem af jer, der følger mig på har nok set mine øjebliks historier, som jeg postede fra Maldiverne. Denne ferie på Maldiverne har været helt, helt speciel.

Nok fordi man bor på en lille ø, som er ca. 300 meter på den længste led – en lille prik midt i det Indiske ocean. Hele tilværelsen bliver set i perspektiv, og man kan og skal ikke andet end spise god mad, snorkle og læse. Lytte til bølgerne fra det Indiske ocean. Observere de mange, forskellige store og små fisk nippe af smådyr og andre spiselige ting, som hvirvles op af den kridhvide sandbund. Vi var af sted i de sidste to uger af november. Vi startede vores rejse i , hvor min mand var på sin vanlige forretningsrejse og jeg var med på ferie.

Rejse Til Maldiverne hemmeligheder

Vi ankom kl. 23. 45 lokal tid, og det var varmt og vindstille. rejse til maldiverne. Det var dog vildt mærkeligt at opleve at komme ud af et lufthavn, hvor der istedet for en asfalteret vej med taxaer, mødte os et syn af en anløbsbro hele vejen rundt og med speedbåde i hver bås. Maldiverne består af flere hundreder af små og store atoller, hvor af kun ca. 190 er beboede. Der er som regel et hotel pr. atol eller ø. Vi boede på hotel – et fantastisk hotel med stjernevenligt personale og kongelig betjening. Helt fantastisk service niveau! Hotellet ejes af en Indisk hotelkæde, Taj hotels, som også ejer et andet eksklusivt hotel på Maldiverne, som hedder Taj Exotica Resort & Spa.

Så sent som i sidste uge så jeg, at Secret Escapes havde tilbud mere info på Taj Exotica Resort & Spa. Det er også helt sikkert et hotel, vi godt kunne tænke os at opleve på et eller andet tidspunkt. Følgende nyttige rejsetips du får her er nogle, som jeg godt ville have kendt til inden vi rejste af sted. Selve rejsen købte vi via Secret Escapes, som på det seneste har haft en del luksusrejser til Maldiverne. Udbuddet er forskelligt, og derfor er det især en god idé at tænke på … tja… Mad, drikkevand og vejr. på 8 overnatninger for 2 personer , 1 x massage for 2 personer; 1 x sejltur til solnedgang for 2 personer; halvpension inklusive alt drikkevandet, serveret inde i villaen.

Plastik emballage anvendes ikke på øen af miljømæssige årsager. Hotellet har to store familie beach villaer samt en del almindelige beachvillas. Jeg vil dog til hver en tid anbefale at vælge en water villa, med direkte adgang til et afgrænset område med gode snorklemuligheder og flotte coral rev. Var bare fantastisk og blev blandt andet serveret på den hyggelige, halvåbne restaurant Bokkura. Til morgenmad var der kæmpe buffet med stort set alt, hvad hjertet begærer. Min favorit var et lille glas yoghurt naturel, toppet med ristet, sprød granola og masser af solmodne Læs mere papaya frugt! Uhmmm… Der var også a la carte morgenmad, både fra det indiske og det europæiske køkken.

Ikke kendt Faktiske udsagn om Rejse Til Maldiverne

Skulle du være så heldig at bo på hotellet, vil jeg varmt anbefale at smage deres hjemmelavede is, som fandtes i 4-5 smagsvarianter. Isen smagte vidunderligt. Der bor cirka 8 fiskehejrer på øen, og uanset om man nyder morgenmaden eller aftensmaden, foregår det “i selskab” med disse frække fugle. De var så nysgerrige, at de nærmest stak deres lange næb ind på folks tallerkner. Ha-ha-ha! Det var vildt at opleve. Og så elsker de bare bacon! Da vi havde valgt halvpension, var frokost ikke inkluderet i vores rejsepakke. Vi savnede den da heller ikke på noget tidspunkt, da vi spiste sen morgenmad på grund af vi sov længe.

Så var den sult klaret indtil der var tid til afternoon snacks kl. 16.45. Har man en god appetit, kan det tjek her anbefales at købe en rejsepakke med helpension eller all-inclusive. Maden og drikkevarerne på Maldiverne er ret dyrt, da alt skal sejles ud til øerne. På afrejsedagen købte vi to pizza, én flaske vand og to fadøl. Styk prisen for pizzaen var $40 (2voya kroner) (rejse til maldiverne). Vand og øl kostede $20 (150 kr) tilsammen. Hvis man vil være helt sikker på et perfekt vejr under hele ferien, skal man planlægge rejsen fra midten af december/starten af januar til og med marts/april.